wtorek, 18 sierpnia 2015

Mini haul| ZIAJA, Auchan, W7

Dziś mam dla Was mini haul, czyli ostatnie kilka rzeczy, które kupiłam w Naturze i Auchanie. Nie jest ich wiele, ale mam nadzieję, że się sprawdzą i nie okażą się totalnymi bublami.


Tak prezentują się wszystkie rzeczy :)



Antyperspirant Ziaja w kremie activ, kosztował około 6 zł, zakupiony w Auchan.


Tonik rumiankowy z Ziaji, kupiony w Naturze za 5 zł.


Zmywacz do paznokci o zapachu kokosa z Auchanu, kosztował bodajże 3 zł.


Paletka korektorów ( na zaczerwienienia, pod oczy, rozświetlacz i bronzer) marki W7 kupiona w Naturze za 10 zł.

Mieliście któryś z tych produktów? Jeśli tak to co o nich sądzicie? 
Chętnie przeczytam wasze opinie w komentarzach.




7 komentarzy:

  1. Dawno nie kupowałam żadnych kosmetyków z Ziaji, a mam ochotę na kilka. Dzięki, że mi przypomniałaś. Zaciekawił mnie również ten korektor z W7, pierwszy raz go widzę- ciekawe jak się sprawdzi. Dodaję do obserwowanych i życzę powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnego z produktów, które pokazujesz :) Zaciekawiła mnie ta paletka korektorów W7 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rownież używam tonik z Ziaji, jest super :)
    W7 nie znam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Toników z Ziaja używałam wieki temu :) Teraz mam w sumie chyba tylko pastę oczyszczającą i maseczki.
    A! Jeszcze krem na noc gdzieś mam, ten z serii liście manuka - czas go znaleźć :)
    Witaj w naszym blogowym świecie ! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze nic z tych produktów ale chętnie poczytam recenzję paletki korektorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi się ta paleta korektorów z w7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych produktów. Akw mam podobny korektor (4w1) z Wibo i dobrze się sprawdza ;))

    OdpowiedzUsuń